poniedziałek, 7 lipca 2014

Liebster Blog Award

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Nominację dostałam od hate-or-love-cath-story.blogspot.com, za co bardzo dziękuję!
Było mi niezmiernie miło, gdy się o tym dowiedziałam.

Odpowiadam na pytania:
1. Twoja ulubiona książka
Odp: Harry Potter - cała seria
2. Jak chciałbyś mieć na imię?
Odp: No nie wiem... Chyba Julia.
3. Gdzie chciałbyś mieszkać?
Odp: Nad morzem. Najlepiej w Mielnie.
4. Twój idol
Odp: Świętej pamięci John Lennon
5. Opisz się w dwóch słowach
Odp: Ambitna. Nieśmiała.
6. Gdybyś miał zaśpiewać z kimś w duecie, kto by to był?
Odp: Myślę, że z moim tatą. Ha ha!
7. Imię twojej sympatii
Odp: Nie mam sympatii.
8. Co najczęściej robisz ze swoją przyjaciółką?
Odp: Rozmawiamy o naszych zainteresowaniach, opowiadamy dowcipy.
9. Twój ulubiony blog
Odp: Mam wiele. Jak na razie hate-or-love-cath-story.blogspot.com, the-magic-of-dreams.blogspot.com i harrykochakotki.blogspot.com.
10. Za co lubisz swojego idola?
Odp: Za to, że zawsze dążył do pokoju na świecie.
Moje nominacje:
11. http://love-the-way-you-lie-horanek.blogspot.com/

Moje pytania do Was:
1. Gdybyś musiała wybrać, z kim sam na sam zostałabyś na Ziemi? (jedna osoba)
2. Co najbardziej lubisz robić?
3. Lubisz czytać?
4. Masz rodzeństwo?
5. Gdy nie piszesz, to co robisz?
6. Co cię skłania do pisania?
7. Kiedy miewasz gorsze dni, co może cię pocieszyć?
8. Lubisz chodzić z mamą na zakupy?
9. Ulubiony napój?
10. Ulubiony celebryta?
11. Ulubiona rzecz?


3 komentarze:

  1. Naprawde sie ciesze i niesamowicie Ci dziekuje <3 Teraz pisze z telefonu wiec przepraszam za bledy. Zaraz napisze odpowiedz na moim blogu! Jeszcze raz dziekuje. Werkaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, niestety nie mam zbytnio czasu aby nominować inne blogi itd. :) Mam nadzieję, że rozumiesz. Jeszcze raz bardzo dziękuję :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!!
    p.s. Fajne odpowiedzi, a szczególnie duet z tatą xD

    OdpowiedzUsuń