wtorek, 9 września 2014

Zapomnienie... Tak czy nie? Nowa książka. Wyjaśnienia.

Witajcie!
Pamiętacie o mnie jeszcze?
Zdałam sobie sprawę, że opowiadanie na tym blogu jest nudne i w ogóle...
Pracuję, jak już wiecie, na nowym blogu.
Jest szkoła, nie mam czasu na pisanie, ale jestem chora, więc wcisnęłam napisanie tego posta do moich planów na co dzień.
Przepraszam, że nie komentuję waszych blogów... To przez ten kochany wrzesień...
__________________________________

Pytania:
Chcecie, żebym kontynuowała to opowiadanie?
Opublikować pierwszy rozdział nowej książki?
Nie macie mi za złe, że nie mam czasu, żeby komentować wasze blogi?

Odpowiedzcie w komentarzach, jeśli chcecie ;)

Do napisania!!!

♥♥♥

3 komentarze:

  1. Jeśli wydajesz książkę, to może nie zdradzaj nam od razu wszystkiego co? :D Ale rozdziałem nie pogardzę... Z chęcią przeczytam ;)
    Mieć za złe to raczej nie, ale zawsze miło gdy ktoś o Tb pamięta i komentuje^^

    Twoja Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Przepraszam, że nie komentowałam, ale naprawiałam swoje komentatorskie problemy, a dokładniej pliki Cookies xD

    A więc tak:
    - rozdziały musisz pisać dalej!
    - nie musisz od razu wszystkiego zdradzać, ale nie powiem... bardzo chętnie przeczytam, więc... pierwszy rozdział możesz opublikować :D
    - oczywiście, że nie mam tego za złe, bo... wrzesień jest (chyba) najgorszym miesiącem w roku szkolnym, a poza tym ja też nie mam czasu, żeby komentować, jednak w końcu... o godzinie 22:50 publikuję komentarz na Twoim blogu xD

    Zapraszam na mój nowy blog:
    http://opowiadania-imaginy-weronika.blogspot.com/

    I życzę powodzenia w wydaniu książki :D

    Pozdrawiam <3 Wercia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupiiiii :D Nadgoniłam! Teraz już jestem super na bieżąco!
    Opublikowanie pierwszego rozdziału nie byłoby złym pomysłem ;)
    My się nigdy nie gniewamy xD
    Z niecierpliwością czekam na nowego posta :)
    p.s. Jakbyś miała nadto czasu to zapraszam do siebie, może ci się spodoba? http://fallinlovewithyou.blog.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń